Trenger du teknisk support, veiledning eller opplæring?

Ipad

Kontakt oss på e-post: thamilselvan.jeyananthan@osloskolen.no. Vi besvarer din henvendelse på e-post så snart vi har mulighet, normalt innen 24 timer.

I e-posten ønsker vi at du oppgir følgende informasjon:
- Elevens fornavn
- Klasse
- Beskrivelse av problemet/utfordringen. Legg gjerne ved bilder av problemet/feilmeldinger osv.

Eksempler på IKT-saker som kan meldes inn:
- Elev har glemt sikkerhetskoden til iPaden. Kan dere nullstille sikkerhetskoden?
- Elev har glemt brukernavn og/eller passord til feide-brukeren sin. Kan dere sende brukernavn og/eller nullstille/endre passord?
- iPad er deaktivert. Hva gjør vi nå?
- Elev mangler app. Kan dere tildele følgende app?
- Innmelding av skader på iPad
- Ønske om veiledning/innføring i tjenester og applikasjoner (f. eks. Showbie, Teams)