Sommerferie!

Ferie

Vi avsluttet med en særdeles hyggelig overraskelse og vant to miljøpriser. Q-meieriene delte ut Matredderprisen for beste ide knyttet til å redusere matsvinn.
Her vant skolen 3D printer, samt materiell for 8000,- kr. I tillegg vant vi Innovasjonsprisen 2018 for beste konsept knyttet til å redusere matsvinn og/eller emballasje/plast. Vi er stolte over å utvikle innovative elever som lærer seg å tenke utenfor boksen og løse problemstillinger med samarbeid og kreativitet.
Elevene våre lærer seg å lære takket være bevisste og dyktige lærere.
Tusen takk for alle som heier oss frem. Det gir energi til det kontinuerlige arbeidet med å utvikle godt læringsmiljø for våre elever.

Vi gleder oss til å se alle igjen 20.august. - 2.-7.trinn starter dagen kl.08.30 - 1.trinn møter opp i skolegården kl.10.00

Sommerhilsen fra alle ansatte på Teglverket.