Sinsen Kulturhus

Hver mandag (følger skolekalenderen) vil det være et etter skoletids-tilbud som åpner når elevene slutter og holder åpent frem til klokken 17:00. Det vil være åpent for elever i  5-7.trinn som går på enten Teglverket skole eller Hasle skole. Tilbudet vil inneholde hobbyaktivteter, leker og konkurranser, leksehjelp og et gratis måltid. Det krever ingen påmelding i forkant og er helt gratis å delta.

I denne anledningen ønsker vi å invitere alle barn og foreldre på en åpningsfest den 07.mai. Det vil være informasjon om Sinsen kulturhus og våre tilbud, lek, konkurranser, matservering og kaffe til de voksne.

Spørsmål? Sjekk gjerne hjemmesiden eller facebook siden vår, eller ta kontakt på telefon: 95986525

Hjemmeside: www.sinsenkulturhus.no/

Facebook: www.facebook.no/sinsenkultur