Info om førskoledag

Tirsdag 4. juni 2019 skal vi ha førskoledag her på Teglverket. Vi starter klokka 09.00 og avslutter klokka 11.00. Du skal få møte oss voksne på skolen og de andre elevene som skal begynne på skolen sammen med deg.

Vi møter deg i skolegården utenfor hovedinngangen og roper opp navnet ditt og navnene til de andre. Dere blir delt i førskolegrupper. Etterpå går vi til klasserommet. Der blir det samling, tegning og lette oppgaver. Vi skal ha en liten matpause, så ta med deg matpakke og noe å drikke.

Når du er sammen med lærerne og de andre barna i førskolegruppa skal foreldrene på foreldremøte. Vi håper at du kan komme og gleder oss til å bli kjent med deg!

Til dere som er foresatte til årets skolestartere:

Dere inviteres til et informasjonsmøte i auditoriet rett etter vi har ropt opp skolestarterne. På møtet vil vi blant annet informere om skolen, aktivitetsskolen (AKS) og skolestart til høsten.

Velkommen til førskoledag!